Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Τα δωράκια της Μαριλένας

Πριν δυο περίπου εβδομάδες, σας είχα δείξει την πινιάτα της μικρής Μαριλένας.
Η πινιάτα όμως δεν πήγε μόνη της στο πάρτυ, την συνόδευαν ένα βιβλιαράκι ευχών, μια καρτούλα και ένα μικρό πινακάκι για το δωμάτιο της μικρής, που όμως παρέλειψα να σας δείξω...

Όμως ποτέ δεν είναι αργά, σωστά???

Δείτε λοιπόν το βιβλιαράκι (εξώφυλλο) με την Tinkerbell...

και μερικές από τις σελίδες του...







Το πινακάκι (ζωγραφισμένο σε ξύλινο καμβαδάκι) με το όνομα της μικρής...

Και κοντινό...
Και η καρτούλα που τα συνόδευε...
Και η μέσα πλευρά...
Καλή εβδομάδα σε όλους εύχομαι, με υγεία και δημιουργία!!!

14 σχόλια:

  1. Πάνω σε μια τέτοια κούνια θα ήθελα να ήμουν αυτή τη στιγμή!!εκεί θα ξεχνούσα όλα όσα δε θέλω να θυμάμαι!!
    Χρύσα στην πόλη σας έχει μια ωραία έκθεση 10 και 11 Ιουλίου πήγαινε και για μένα να τη δεις μιας και άλλες υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν να έρθω.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιός τη χάρη της Μαριλένας!!
    Συγνώμη Ξανθή αλλά κάνεις κούνια πολύ ώρα.
    Ηρθε η σειρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ολα πολυ ωραια.Τυχερο κοριτσακι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρύσα μου έχεις βάλει πολύ αγάπη κι αυτό φαίνεται. Οι δημιουργίες σου είναι πολύ ωραίες.

    Καλέ τελειώνετε με την κούνια να πάρει κι άλλος σειρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Ξανθή μου, κι εγώ όταν τη ζωγράφιζα αυτό σκεφτόμουν... να ήμουν στο χωριό, όπως παλιά και να έκανα κούνια, στην κούνια που μας έφτιαχνε η γιαγιά μας... ωραίες αναμνήσεις!
    Όσο για την έκθεση, φυσικά και θα πάω και θα σε σκέφτομαι.
    Μακάρι να μπορούσες να έρθεις να σε δω κι από κοντά!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιαγιά Αντιγόνη έλα, θα βάλουμε και δεύτερη κούνια για να πάρουμε όλες σειρά!!!

    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. meanan, σ' ευχαριστώ πολύ.
    Τα έφτιαξα με μεγάλη χαρά, γιατί είναι ένα πολύ γλυκό παιδί, το συμπαθώ ιδιαίτερα...

    Καλό βράδυ γλυκειά μου, καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι σ' ευχαριστώ πολύ, πάντα με τον καλό λόγο είσαι!
    Να είσαι καλά...

    Έλα, έλα να κάνεις κι εσύ κούνια, όλοι οι καλοί χωράνε...

    Φιλάκια πολλά και γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο!! χμχμχμ έχω κι εγώ γενέθλια σε λίγο καιρό χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι τυχερό κοριτσάκι! Πολύ γλυκούλια όλα! Γεια στα χεράκια σου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα που είναι όλα τους, όπως και η πινάτα!!! το πινακάκι είναι όλα τα λεφτά τόσο γλυκό... Μπράβο και πάλι μπράβοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι χρώματα πανέμορφα! Χαίρομαι να βλέπω τις δημιουργίες σου, μπράβο! Καλό σου μήνα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Χρύσα μου! Και καλό μήνα!
    Όσο πάει και ομορφαίνει το blog σου με τα όμορφα δημιουργήματά σου!
    Αν και το έχεις είδει πάρει από την Ελευθερία το βραβείο, δεν μπορώ να μην στο χαρίσω και εγώ φιλενάδα, γι`αυτό πέρνα κι από μένα να το πάρεις!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.ΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή