Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Μπομπονιέρα για μικρές πριγκίπισσες


Λίγο η ζέστη, λίγο οι διακοπές και οι δουλειές σας έχω παραμελήσει τελείως και το ξέρω. Αλλά όπως έχω ξαναπεί το καλοκαίρι δεν με κρατάει το σπίτι με τίποτα... Δεν ασχολούμε και πολύ με τον υπολογιστή, μπαίνω απλώς για να μαθαίνω τα νέα σας.
Πρέπει όμως να το πάρω απόφαση να κάνω κάποιες αναρτήσεις γιατί έχουν μαζευτεί αρκετά πράγματα που έχω να σας δείξω... θα τα χάσω στο τέλος...

Σήμερα λοιπόν σας έφερα μια μπομπονιέρα ραβδάκι για μια "πριγκιπική" βάφτιση...
Μπορεί να την φτιάξει ο καθένας, είναι εύκολη, οικονομική λύση και πιστέψτε με, αρέσει σε όοοοοολα τα κοριτσάκια, μικρά και μεγάλα. Δοκιμασμένο...
Γίνεται με πολλά υλικά, αλλά πιστεύω πως για μια βάφτιση το τούλι είναι το πιο κατάλληλο και μπορούμε εύκολα να το προσαρμόσουμε στα χρώματα που έχουμε επιλέξει για τα ρούχα και τον υπόλοιπο στολισμό.



Σύντομα θα σας δείξω και άλλα σχέδια για μπομπονιέρες που έχω σκεφτεί, (τι κάνει η κρίση, κατεβάζει ιδέες!!!) μόνο να δροσίσει λίγο...
Ουφ..... έπιασα πάλι την πάρλα και έχω σκάσει από τη ζέστη...
Πάω για μια βουτιά...
Φιλάκια πολλά.

9 σχόλια:

  1. Τι προτώτυπη μπουμπουνιέρα!
    Καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ομορφη και σιγουρα θα λατρευτει απο τα κοριτσακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειαααααααααααααααααααααααα....εχω χαζεψειιιιιιιι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ γλυκιά η μπουμπουνιέρα σου. Αυτή την στιγμή είμαι ανάμεσα σε κορδέλες και κουφέτα και φτιάχνω τις μπουμπουνιέρες της μικρής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλεια και υπέροχο δώρο για πάρτυ γεννεθλιών !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική μπομπονιέρα.. Γεια στα χεράκια σου..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά η μπομπονιέρα είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!
    Να σε ρωτήσω, αν κάποιος σου παραγγείλει πολλά κομμάτια για βάφτιση τα φτιάχνεις; Κι αν τα φτιάχνεις, μπορεί κάποιος να σου φέρει δικά του κουφέτα; Και κάτι τελευταίο πόσο κοστίζει το κομμάτι; (το ξέρω σε ζαλισα αλλά ειλικρινά εντυπωσιάστηκα!).
    Επειδή ειδικά το κόστος ίσως να μην θες να το πεις δημοσίως, μπορείς να μου στείλεις email στο magissa.kirki@yahoo.gr ;

    Σ' ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή