Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Ζωγραφική με λάδι...

Καλησπέρα, καλό υπόλοιπο Κυριακής σε όλους!!!
Πάνε και οι διακοπές, τελείωσαν... Ωραία ήταν όσο κράτησαν, συμφωνείτε???
Από αύριο, "κάθε κατεργάρης στον πάγκο του"...
Εμένα προσωπικά, πολύ με έχει επηρρεάσει αυτό, μου έχει χαλάσει η διάθεση.
Μου άρεσε που ξύπναγα ότι ώρα ήθελα, κοιμόμουν επίσης όποτε ήθελα και τα παιδιά το ίδιο, τώρα... φτου κι απ' την αρχή! Άντε να μπούμε πάλι σε σειρά...
Τέλος πάντων, σταματάω τη μουρμούρα, χαχαχα...
Σήμερα αποφάσισα επιτέλους να σας δείξω δύο από τους πίνακές μου (μόνο όσοι με ξέρουν και στο facebook τους έχουν δει) μια και το έχω υποσχεθεί εδώ και πολύυυυυ καιρό στην Κατερίνα αλλά δεν έβρισκα το θάρρος...
Ντρεπόμουν λίγο, για να πω την αλήθεια, γιατί είναι τελείως ερασιτεχνικοί, δεν έχω κάνει μαθήματα ποτέ. Απλά παίρνω καμβάδες, μπογιές και πινέλα και τραβάω... κι ότι βρέξει ας κατεβάσει...
Γι' αυτό το λόγο, θέλω να είστε επιεικής μαζί μου, δεν γνωρίζω μεθόδους και τεχνικές, απλώς "παίζω"...
"Έι, σε σένα που γελάς το λέω, σε βλέπω", χαχα
Λοιπόν ο πρώτος (αυτός που είναι στην αρχή της ανάρτησης) είναι ένα χειμωνιάτικο, νυχτερινό τοπίο ζωγραφισμένο με χρώματα λαδιού πάνω σε καμβά 40 x 60cm.

Ο δεύτερος πίνακας είναι αυτός...
και αποικονίζει ένα... μάλλον φθινοπωρινό τοπίο. Δεν ξέρω, ότι θέλετε πείτε ότι είναι, εμένα απλά μου άρεσαν αυτά τα χρώματα και τα έβαλα!
Είναι κι αυτός με χρώματα λαδιού πάνω σε καμβά, διαστάσεων 50 x 35cm.
Αυτά για σήμερα, γιατί πρέπει να ετοιμαστούμε και για τα σχολεία σιγά σιγά. Ξέρετε τώρα απ' αυτά, μπάνια, ρούχα, διάβασμα, να ετοιμάσουμε σάκες κ.λ.π, κ.λ.π.
Σας χαιρετώ και σας ξαναλέω... "Μην με κοροϊδεύετε, σας βλέπω".
Πολλά φιλιά!!!

27 σχόλια:

  1. Νομίζω πως είσαι ταλέντο και δεν το ξέρεις!! Γι΄αυτό θα πρέπει να στο πω! Μ΄αρέσουν πολύ και οι δύο!! Είναι τέλειοι και ως προς το θέμα και ως προς τα χρώματα!! Όσο για την μεθεόρτια κατάθλιψη - δεν ξέρω κατά πόσο σε παρηγορεί αυτό - λίγο πολύ την έχουμε όλοι και μικροί και μεγάλοι...
    Καλή αρχή σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας κοροϊδεύεις;
    Ειδική δεν είμαι αλλά η αρμονία των χρωμάτων αναδεικνύουν έξοχα το θέμα σου!
    Να σκέφτεσαι και εμάς που δεν είμαστε στο facebook!
    Καλή υπομονή για την καθημερινότητα..
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν ξέρω τι συμβαίνει γιατί αυτό που βλέπω μου θυμίζει ένα πράγμα.......Μεσημέρι καθισμένη στην πολυθρόνα παρακολουθείς Bob Ross και ρουφάς κάθε πληροφορία εεεεεε? Ομολόγησέ το!!! Είναι καταπληκτικοί οι πίνακές σου και ειδικά ο πρώτος μου αρέσει πάρα πολύ!!! Εχει κάτι elegant και ταυτόχρονα μαγνητίζει το βλέμα!!!!
    Μπράβο σου!!! Είσαι ταλεντάρα!!!

    Φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δύο φορές προσπαθώ να γράψω σχόλιο και δεν ανεβαίνει!Υπέροχη η ζωγραφική σου, είσαι παιδάκι μου ταλέντο μη σταματήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουτε να το συζητας,ουτε να αμφιβαλεις , ουτε να ντρεπεσαι γιατι εχεις ταλεντο!!!
    Νομιζεις οτι ολοι μπορουμε να παρουμε πινελα και χρωματα και να ζωγραφισουμε?
    Συνεχισε να ζωγραφιζεις ...μη το αφησεις!
    Οσο για την καθημερινοτητα......μην την αφησεις να σε καταπιει!!!!!!
    φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσάκι μου τι ταλέντο μας έδειξες σήμερα;
    Και τόσο καιρό μας δέιχνεις πινιάτες;Είσαι με τα καλά σου; Εσύ έισαι η μετενσάρκωνση του Bob Ross.
    Και τα δύο είναι εκπληκτικά, αλλά το πρώτο έχει μία απόκοσμη ομορφιά.
    Εγω παρόλο που κάποτε ζωγράφιζα, δεν το τολμώ πια και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ λάδι.
    Κι εσυ δηλώνεις ανίδεη;;;;;Για σοβαρέψου σε παρακαλώ και άστα Facebook,πρώτα εδώ οι εκθέσεις, εκεί πήγαινε τις πινιάτες, όχι τις υποτιμώ (ΠΟΤΕ) αλλά εμείς τώρα πήραμε γλύκα ζωγραφικής...
    Σε φιλώ και συνέχισε ακάθεκτη! Υπομονή για το πρωινό ξύπνημα,μέχρι να το καταλάβεις φτάσαμε ...Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σε κοροϊδέψουμε είπες; Μήπως μας κοροϊδεύεις εσύ χωρίς να το καταλαβαίνεις;
    Και οι δύο πίνακες είναι καταπληκτικοί, ειδικά ο πρώτος μου αρέσει πάρα πολύ!! Νομίζω ότι πρέπει να ασχοληθείς με τη ζωγραφική σοβαρά και να αποβάλεις κάθε ανασφάλεια που πάει να κυριέψει.....φαίνεται πως έχεις ταλέντο.....κοίτα να το αξιοποιήσεις!!!
    Φιλιά γλυκό και ταπεινό Χρυσουλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποιος να κοροϊδεψει???
    Είναι δυνατόν με αυτά που μας δείχνεις??
    Ειναι φανταστικοι και οι δυο πίνακες. Ιδίως ο δεύτερος με τα ζεστά χρώματα μου αρέσει πάρα πολύ. Εχεις ταλέντο.
    Ζηλεύω αυτούς που μπορούν να ζωγραφίζουν ωραία (που να αποτυπώνουν μια πραγματική ή φανταστική εικόνα).

    Να μας δειχνεις πιο συχνά τέτοιες ωρές δημιουργίες.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα με τα σχολεία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. keep going.......
    η αλλιως συνεχισε την καλη δουλεια...εμπνευση...δημιουργια ...η χομπυ...οπως θελεις πες το...αξιζει και με το παραπανω η προσπαθεια σου!!!!!!!!!!!!!!!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καμία κοροιδία...δεν τα ξέρω τα χρώματα λαδιού αλλά οι δυο πίνακες που βλέπω μ'αρέσουν πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταρχην γιατι ντρεπεσαι? και μονο οτι τα εφτιαξες μονη σου, αξιζουν και με το παραπανω.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταρχήν σε νιώθω για το αυριανό...μαγγανοπήγαδο!!Ψυχραιμία!!Κατά δεύτερον τι ωραίο παιχνίδι είναι αυτό!Κατά τρίτον αν μας έβλεπες στ'αλήθεια μόνο θαυμασμό θα μπορούσες να διακρίνεις!Είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ ΓΙΑΤΙ...ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!!!ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!
    ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ!!!
    ΤΑ ΦΥΛΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πολύ ωραία τα έργα σου. Μπράβο!
    Σημασία όμως δεν έχει τόσο πολύ να αρέσουν σε μας αλλά να τα αγαπάς εσύ, έτσι δεν είναι; Επειδή ασχολούμαι και εγώ, χωρίς σπουδές κι εγώ, ξέρω ότι το λάδι δεν είναι εύκολη υπόθεση. Τα έχεις καταφέρει όμως πολύ καλά. Αξίζουν.

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tι βλέπω; Είμαστε και συνονόματες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάντα ΤΥΧΕΡΗ Χρυσάκι!!!
    Το γούρι της Μπέττυς ήρθε σε σένα!!! Δεν ήθελες να την γνωρίσεις ορίστε...μπορείς να το πάρεις και χέρι-χέρι!!!!
    Πολύ το χάρηκα.Φιλιά καλή επάνοδο στην ρουτίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ως άλλη ανίδεη κι εγώ, η ζωγραφική με λάδι (εγώ ξέρω μόνο το ελαιόλαδο, το ηλιέλαιο, άντε και το παραφινέλαιο) μου μοιάζει Γολγοθάς.... κι εσύ κοριτσάκι μου νομίζω ότι τον ανέβηκες σφυρίζοντας ανέμελα!!! ΜΠΡΑΒΟ σου!! Μήπως ήρθε η ώρα να κάνεις μια στροφή στην "καριέρα" σου;;; Λέω μήπως.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Xrysa και οι 2 πίνακες σου είναι πολύ όμορφοί!
    χωρίς υπρβολές ... πρέπει να το δεις πιο επαγγελματικά και αυτό σου το ταλέντο! μπράβο σου , καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φυσικό ταλέντο θα έλεγα, δικαιολογείς απολύτως το nickname "painter" και νομίζω πως θα 'πρεπε να μας δώσεις και άλλα δείγματα της δουλειάς σου,χωρίς ντροπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πλάκα μας κάνεις?????Είναι υπέροχα και τα δύο!!Όπως είπαν και οι προηγούμενες φίλες νομίζω κι εγώ ότι έχεις ταλάντο Χρύσα μου και μην το αφήσεις.Να μας δείχνεις τα έργα σου και να μην ντρέπεσαι...!Κέρδισες και το γούρι τυχερούλα!Μπράβο σου για όλα!!!Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νάμαι και εδώ!!!!!!!!!!Και τι βλέπω!!Ζωγραφική με λάδια!!!!!Μπράβο!Η πρώτη μου και αλησμόνητη αγάπη ! Γλυκειά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΓΙατί να κοροϊδέψουμε καλέ;; Πανέμορφοι είναι οι πίνακες!! Απαιτώ από εδώ και πέρα να μας δείχνεις ό,τι ζωγραφίζεις! Ορίστε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μας δουλεύεις? Δεν εξηγείται διαφορετικά!Χαραμίζεσαι...κ όπως φαίνεται δε χρειάζεσαι μαθήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Από τις τελευταίες αλλά όχι καταιδρωμένη.Με αφορμή την απονομή του βραβείου σου,μπήκα σ΄αυτό το μπλογκ. Παραλειψή μου που δεν το είχα αντιληφθει νωρίτερα (ακόμη μαθαίνω).Παραλείπω επίσης σχόλια και κριτικές για να ρωτήσω: Πότε με το καλό η έκθεση; Προσκλήσεις θα στείλεις; Παραγγελίες παίρνεις;
    Το χειμωνιάτικο τοπίο θέλω ή δεν επαναλαμβάνεις το ίδιο έργο;Έχω και άλλες ερωτήσεις αλλά....άσε...
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο και για τις επιδόσεις σου σε όλα τα ''αθλήματα'' με τα οποία ασχολείσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σου ταλεντάρα!!!Πάρα πολύ όμορφα ζωγραφισμένα,με μεράκι.Καλή συνέχεια και περιμένω να δω και άλλα....και άλλα-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Χρύσα μου, καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ που γράφτηκες στο μπλογ μου, ελπίζω να σου άρεσαν αυτά που φτιάχνω και πολύ ευχαρίστως γράφτηκα και εγώ... Η δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες και αυτοί οι δυο πίνακες είναι το κάτι άλλο... Ειδικά το χειμωνιάτικο τοπίο είναι υπέροχο... Μπράβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή