Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Πινιάτα κάστρο (2)


Καλημέρα, καλό μήνα, καλό Σαββατοκύριακο... ουφ, τα είπα όλα μαζεμένα μιας και έχω μέρες να περάσω από δω.
Άφησα το blogoσπιτάκι μου παραμελημένο και κάποιες από εσάς μου έκαναν παράπονα. Και έχουν απόλυτο δίκιο! Συγγνώμη κορίτσια, για μια ακόμη φορά, αλλά έρχονται Χριστούγεννα και πρέπει να γίνουν και κάποιες δουλίτσες εκτός σπιτιού και δεν έχω πολύ χρόνο.

Δεν ξέρω αν σας το έχω πει, αλλά εδώ και αρκετά χρόνια ασχολούμαι με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου μας. Ήμουν γραμματέας περίπου 4 χρόνια (αν θυμάμαι καλά) και φέτος έγινα πρόεδρος, οπότε όπως καταλαβαίνετε έχω αρκετό τρέξιμο αυτή την εποχή. Όλο στο δρόμο βρίσκομαι αφού κάνουμε μια λαχειοφόρο αγορά, φτιάχνουμε ημερολόγια και ψάχνουμε να βρούμε τι δώρα να πάρουμε στα παιδιά του σχολείου μας για τα Χριστούγεννα... 111 τον αριθμό, ζωή να' χουνε...
Αλήθεια έχετε καμιά ιδέα??? Πάσα προσφορά δεκτή, γιατί... στερέψαμε από ιδέες...

Παρόλ' αυτά ήρθα για να μη μου παραπονιέστε, να σας δείξω στα γρήγορα μια ακόμα πινιάτα κάστρο που έφτιαξα την περασμένη εβδομάδα να κάνω δώρο στα γενέθλια της μικρής Εβίτας.
Είναι σαν το κάστρο που είχα φτιάξει για τη Μαρία μου και σας είχα δείξει εδώ, απλά σε άλλα χρώματα...
Φυσικά στις φωτογραφίες δεν είναι τελειωμένο γιατί το άφησα ανοιχτό για να το γεμίσει η μαμά στην Αθήνα... μην το κουβαλάει η κοπέλα γεμάτο από τον Πόρο...
Πιστεύω να σας αρέσει και να μη μου κρατάτε κακία που δεν έρχομαι πολύ συχνά, αν και τα blog σας τα επισκέπτομαι καθημερινά, έστω και για λίγο, πριν πέσω για ύπνο...

Και απ' το πλάι...

Την καλημέρα μου σε όλους και να περάσετε ένα όμορφο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!!!
Και μη με ξεχάσετε, αν έχετε καμιά καλή ιδέα για δωράκια των παιδιών, πείτε τη... Θα σας είμαι ευγνώμων!!!

21 σχόλια:

  1. Ωωω Κυρία Πρόεδρε, τιμή μας που μας καταδέχεσθε πότε-πότε...
    θα σ ανακυρήξουμε και Μις Πινιάτα, με τόόόσες
    που έχεις φτιάξει.Θα ζητήσουν την τεχνογνωσία σου κι εκτός Ελάδος,χαχαχα.
    Καλά να είσαι και θα τα ...πούμε σύντομα...
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρύσα μου, συγχαρητήρια για την "προαγωγή" σου παρόλο που αυτό συνεπάγεται πολύ τρέξιμο. Η πινιάτα σου, ακόμα μια φορά, είναι πολύ ωραία και μ' αρέσει η επιλογή των χρωμάτων!!
    Σου εύχομαι καλή δύναμη και φυσικά καλές προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα!!!
    Φιλάκια
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα Χαρουλάκι με κοροιδεύεις??? Δε λες καλύτερα πως έχω μπλέξει έτσι??? Έχεις ακούσει που λένε πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης? Ε για μένα το λένε,χαχαχα
    Δεν μου έφταναν σπίτι, παιδιά, σχολεία έφτιαξα και δύο blog τρομάρα μου, δεν μου έφτανε ένα... να δω πως θα τα βγάλω πέρα!
    Αλλά ξέρεις κάτι, δεν μπορώ καθόλου μακριά σας τώρα που συνήθισα... Μου λείπετε και μπαίνω έστω για να πάρω μυρωδιά...
    Πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ!
    Πράγματι έχουμε αρκετό τρέξιμο, αλλά ευτυχώς είμαστε καλή ομάδα και δουλεύουμε όλοι μαζί... Και πίστεψέ με αυτή η κούραση δεν με ενοχλεί καθόλου γιατί έχει να κάνει με τα παιδιά που υπεραγαπώ!!!

    Πολλά φιλάκια και καλές προετοιμασίες και σε σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρία Πάρεδρε χιχιχιχιχιχιχ τα συγχαρητήρια μου :))))
    Ωραιότατη η πινιάτα κάστρο.
    Τώρα ιδέα για τα δώρα ντεν έχω καρδιά μου χιχιχι
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή δύναμη γιατι όλα αυτα εχουν πολυ τρέξιμο... η πινιάτα σου για άλλη μια φορα υπέροχη... οσο για ιδέες...λυπάμαι!!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανεμορφη η πινιατα σου οπως παντα!Τωρα για τα δωρα αν δεν τα εχετε ηδη σκεφτει ωραια ιδεα ειναι κατι σετακια που εχει στα τζαμπο με ετοιμα ζωγραφισμενα καμβαδακια με μπογιες που τα παιδια απλα θα τα χρωματισουν.
    Η μπλοκ ζωγραφικης, παραμυθακια χριστουγεννων, cd με τραγουδακια, κουμπαραδες, πλειμομπιλ,μικρα παζλς, πλαστελινες και κουπ πατ, μπαλονια γεμιστα με καραμελιτσες και σοκολατακια, βιβλιαρακια με αυτοκολλητα!
    Αυταααα ελπιζω να βοηθησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματκα!!ονειρο, υπεροχο, τελειο!! και το χρωμα μουρλια μπραβο!!
    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χα χα χα γελάω με το σχόλιο της Χαράς .... χα χα Μις Πινιάτα χα χα χα τον λάτρεψα τον τίτλο και μου έβαλες ιδέα μεγάλη τώρα φίλη..... οσο για την πινιάτα είναι εξαιρετική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια στα χερια σου
    ειναι πολυ ομορφη κατασκευή
    καλο κουραγιο με την προεδρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι υπέροχη!!! Μπράβο σου!!!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελευθερία μου σ' ευχαριστώ!
    Όσο για το τρέξιμο... άστα, το γνωρίζω από πρώτο χέρι...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αστεράκι μου ευχαριστώωωωωωωωωωω

    Μουατςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νικολέττα μου σ' ευχαριστώ για όλα!
    Οι προτάσεις σου μπήκαν στη λίστα...

    Πολλά φιλάκια, την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. lourdi, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Να' σαι καλά...

    Καλό σου μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχα Μαρία μου, είδες το Χαρουλίνι μας... Δεν παίζεται σου λέω!

    Σ' ευχαριστώ πολύ και σένα
    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρήνη μου, σ' ευχαριστώ για όλα...ειδικά για το κουράγιο!Μου χρειάζεται...

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Nemecis, ευχαριστώ καλή μου! Με σκλαβώνετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαίρη μου, σ' ευχαριστώ πολύ για όλα. Να' σαι καλά!

    Καλό και δημιουργικό απόγευμα σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή