Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Ένα δωράκι για τον μικρό Κυριάκο


Θυμάστε τον μικρό Κυριάκο που θα βάφτιζε η αδερφή μου;
Η βάπτιση λοιπόν πλησιάζει, κι εγώ σκέφτηκα να του κάνω ένα πίνακα δώρο για το δωμάτιό του, αφού το έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και αρέσει πολύ.

Έχω ζωγραφίσει πολλούς πίνακες για κοριτσάκια, με πριγκίπισσες και νεράιδες, αλλά για αγοράκια ποτέ και δεν ήξερα τι να φτιάξω...
Έτσι έγραψα απλά το όνομά του και έφτιαξα ένα αυτοκινητάκι...

Το αποτέλεσμα είναι αυτό, με ακρυλικά χρώματα πάνω σε καμβά.
Η φωτογραφία δεν είναι και πολύ καλή, είναι από το κινητό και είχε και συννεφιά... sorryyyy...

Μην είστε πολύ αυστηροί κριτές, έχω κάνει και καλύτερα.

Καλό απόγευμα!!!

14 σχόλια:

  1. Εξαιρετικός πίνακας. Μπράβο πολύ ωραία ζωγραφισμένος και μου αρέσει που έχει και το όνομα επάνω. Με το καλό να γίνει η βάφτιση και πάντα άξια η αδερφούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μένα μ' αρέσει που έβαλες το όνομα! Κρίμα, δε σε πρόλαβα....έχω βρει διάφορα αγορίστικα σχεδιάκια στο ίντερνετ, γιατί έχω κι εγώ μια βάφτιση αγοριού σε μερικές εβδομάδες....Ίσως βεβαια και καλύτερα, το δικό σου είναι μοναδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι πανεμορφος ο πινακας σου ,μου αρεσει παρα παρα πολυ!!!Πολυ ωραια και τα χρωματα και τελεια η ιδεα να γραψεις το ονομα του μωρου επανω!!!!Αχ ειναι τοσο γλυκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι κάθε πράγμα που γίνεται με αγάπη για τον άλλο έχει τη διαφορετικότητα του.
    Μπράβο Χρύσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:))))ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα σε όλους!!!
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και την επιείκια σας, είστε πολύ καλοί...ΟΛΟΙ...

    Ανεράιδα, μάζεψε υλικό να έχουμε, ποτέ δεν πάει χαμένο. Θα μας ξαναχρειαστεί, θα το έχω υπόψην μου να σε ρωτάω πριν...

    Ευχαριστώωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπέροχος πινακας μπραβο!με το καλο η βάφτιση!παντα αξια η αδερφουλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι γλυκούλικο! Να ζήσει ο Κυριάκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τέλειος είναι ο πίνακας, μου αρέσει πάρα πολύ που έχεις γραψει το όνομα και τον τόνο που έχεις βάλει... Να σας ζήσει μικρούλης και πάντα να έχει μια όμορφη και γεματο χρώματα ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Χρύσα μου!!
    Με το καλό να γίνει η βάφτιση του μικρού Κυριάκου. Ο πίνακας σου μ' αρέσει, έχει όμορφα χρώματα και ήταν καλή η ιδέα σου να γράψεις το όνομα του.
    Σχέδια μπορείς να βρεις πολλά στο ίντερνετ και μετά να κάνεις παραλλαγές και να δημιουργήσεις τα δικά σου!!!
    Φιλάκια και συνέχισε έτσι δημιουργικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ότι είναι φτιαγμένο με αγάπη είναι πανέμορφο καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν και καθυστερημένη να προλάβω να σου πω πόσο ωραίο είναι!!!!
    Το αυτοκίνητο και το όνομα το βρίσκω πολύ έξυπνο!
    Για τα αγόρια είναι αλήθεια δεν έχεις και πολλές επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Που εξαφανίστηκες Χρύσα μου?

    Για πέρνα από το blog μου που σου έχω μια έκπληξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή