Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Η πινιάτα της Μαριλένας - Tinkerbell (2)


Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και τα πιτσιρίκια κάνουν πάρτυ το ένα πίσω απ' το άλλο.
Άλλωστε το αξίζουν, αφού ο χειμώνας είναι αρκετά πιεστικός γι' αυτά...
Καιρός πια για διασκέδαση!!!


Έτσι, μια φίλη της κόρης μου, η Μαριλένα, είχε γενέθλια χτες και μετά από συνεννόηση με τη μαμά της, της έκανα δώρο μια πινιάτα λουλούδι - Tinkerbell γεμάτη με ζαχαρωτά...

Η μπροστινή πλευρά από κοντά...

Και η πίσω πλευρά...
Happy Birthday Marilena!!!

19 σχόλια:

  1. Ααααααααααα σέλω και γω πινιάτααααααααα με μπόλικες καραμελίτσες κλαψ χεχεχε πολύ όμορφη
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ η άσχετη θα τολμήσω να ρωτήσω: τι είναι η πινιάτα? Ωραίο φαίνεται αλλά πραγματικά δεν το έχω ξανακούσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ax φοβερό τώρα με έφαγε η περιέργεια τι να έχει άραγε μέσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα πως τα καταφερνεις?? Ειναι παρα πολυ ωραια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι καταπληκτική! Εγώ δεν θα ήθελα να την χαλάσω, κι ας έχει τα πιο ωραία καραμελάκια του κόσμου! Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι υπέροχη!!!μπράβο σου....φανταζομαι την χαρα που ειχαν τα μικρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραία όπως πάντα :)

    Εχεις γίνει ειδική στις πινιάτες :)
    Μπράβο ..γεια στα χέρια σου

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία !!!! μου φαίνεται πολύ δύσκολο να φτιαχτεί... Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη!! Κ εμένα μου φαίνεται ότι θέλει δουλειά για να φτιαχτεί!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελεια ειναι!!!!

    Καλως σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αστεράκι μου, μη στενοχωριέσαι... θα σου φτιάξω κι εσένα μία σε σχήμα αστεριού!!! Και θα την γεμίσουμε με όλα τα καλούδια... καραμελίτσες, σοκολατάκια, γλυφιτζούρια κ.λ.π.
    Φιλάκιααααααααααααααααα

    Φωτεινή μου, η πινιάτα είναι μια κατασκευή (από χαρτόνι ή εφημερίδες με αλευρόκολλα) κούφια στη μέση που τη γεμίζεις με ζαχαρωτά ή ότι δωράκια θέλεις για τα παιδιά... Τη φτιάχνουμε στα πάρτυ και τα παιδάκια την χτυπούν με ένα πλαστικό ρόπαλο μέχρι να σπάσει και να πάρουν το περιεχόμενο.
    Κυριολεκτικά, γίνεται χαμός...

    Για την ιστορία και μόνο, είναι μεξικάνικο έθιμο, που απλά το κάναμε μια φορά για πλάκα και κόλλησαν όλα τα πιτσιρίκια του Πόρου...
    Μη νομίζεις κι εγώ πρώτη φορά το είδα από μια φίλη μου που είναι ξένη και το υιοθέτησα, αρέσει πολύ!!!
    Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. princess το περιεχόμενο είναι θέμα γούστου... η συγκεκριμένη είχε καραμελίτσες όλων των ειδών και διάφορα σοκοφρετίνια
    Λόγω ζέστης δεν είχαμε πολλές επιλογές...

    Μαράκι μου, όρεξη να έχεις και όλα γίνονται... αυτή ήταν απ' τις πιο εύκολες που έχω κανει.

    Κατερινάκι μου σ' ευχαριστώ... στην αρχή κι εγώ έτσι σκεφτόμουν, τις λυπόμουν, τώρα το συνήθισα και διασκεδάζω κι εγώ το σπάσιμό της μαζί με τα παιδάκια...

    Φιλιά σε όλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Demi μου πραγματικά τα παιδάκια το χαίρονται πάρα πολύ, σαν να τους κάνεις το καλύτερο δώρο. Αυτό μετράει πολύ για μένα, να είναι τα παιδάκια ευτυχισμένα!!!

    Μarion, Joanna και Μαίρη σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια, είστε πολύ καλές...

    Merlin, σ' ευχαριστώ και σένα καλή μου.
    Καλώς όρισες στο blogοσπιτάκι μου!!!

    Φιλάκια και καλό μεσημέρι σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο painter για ακόμα μια φορά!!Αν και θα ήθελα πολύ να έβλεπα με τι την γέμισες μέσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρύσα μου έχεις γίνει εξπέρ στις πινιάτες :) Μ' αρέσει πολύ και φαντάζομαι τη χαρά των παιδιών!!!!
    Φιλάκια και καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν υπάρχει καλύτερο από το να βλέπεις ευτυχισμένες παιδικές φατσούλες, σίγουρα το πέτυχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφη! Μπράβο σου! Τι κρίμα που μεγαλώσανε τα παιδιά μου, όταν ήταν μικρά δεν είχαμε πινιάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν γλυκειά μανούλα περασε απο το blog μου να παραλάβεις ένα βραβείο ειδικά για γλυκές blogoμανούλες ανάμεσά τους κι εσύ

    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι κατασκευες σου ειναι φανταστικες!!!!!!!
    Υπεροχο μπλοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή