Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Το βιβλίο ευχών από τα γενέθλια της Μαρίας...



Κάθε χρόνο, στα πάρτυ που κάνουμε στο σπίτι μας, συνηθίζουμε να φτιάχνουμε μικρά βιβλιαράκια με ευχούλες των παιδιών... έτσι για ενθύμιο, πάντα βέβαια ασορτί με τις προσκλήσεις και το θέμα του πάρτυ.

Παλαιότερα που τα παιδάκια ήταν μικρά και δεν ήξεραν να γράφουν, τους έδινα χαρτιά και ζωγράφιζαν και τα έφτιαχνα σαν βιβλιαράκια μετά από το πάρτυ...
Τώρα πια γράφουν όλα κανονικά, οπότε το ετοιμάζουμε από πριν...

Πάρτε μια ιδέα...

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο, Χρύσα μου, το βιβλίο των ευχών της Μαρίας σου, επίσης μ' αρέσει το στόλισμα του τραπεζιού με τις καρδούλες και τα μαγικά ραβδάκια!! Τελικά μου δίνεις ωραίες ιδέες για τα ανιψάκια μου :))
    Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πολύ ωραίο και κοριτσίστικο!!
    Όντως τα ραβδάκια είναι τέλεια ιδέα!! Φαντάζομαι την χαρά των μικρών!!:):)
    Πάντα τέτοια!
    Καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο βιβλίο ευχών !!! Να τα χιλιάσει η μικρή Μαρία!!! Και η διακόσμηση του τραπεζιού μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eίναι πολύ ωραίο το βιβλίο των ευχών.
    Και αυτά μένουν και θα τα έχει η μικρή μεγαλώνοντας και θα βλέπει τα παιδικά γραμματάκια και τις ευχούλες απο αγαπημένους και θα έχει ωραίες αναμνήσεις.

    Μπράβο Χρύσα για τις ωραίες ιδέες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειναι μαγευτικο! μπραβο για την ιδεα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή