Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Η λαμπάδα μου... απ' τα χεράκια της μικρής μου


























Με μεγάλη περηφάνια σας δείχνω τη λαμπάδα που έφτιαξε το Μαράκι μου με τα χεράκια της, στο σχολείο για μένα.
Για να πω την αμαρτία μου, όταν είπε πως θα μου φτιάξει εκείνη την λαμπάδα φέτος, σκέφτηκα: "ωχ, τι θα δουν τα ματάκια μου". Όταν όμως την έφερε χτες το μεσημέρι απ' το σχολείο, κατενθουσιάστηκα, η χαζομαμά... Ήταν ότι ακριβώς ήθελα, μια απλή ροζ λαμπάδα...
Την έντυσε με ροζ λουλουδιαστή κορδέλα και κόλλησε 3 λουλουδάκια.
Και του χρόνου μωρό μου!!!

5 σχόλια:

  1. Αχ μπράβο στο κοριτσάκι σου.. Τυχερούλα μαμά.. Και του χρόνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το δίκιο σου ενθουσιάστηκες!
    Πολύ όμορφη λαμπάδα και πολύ τρυφερή χειρονομία!
    Και του χρόνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η λαμπάδα που έφτιαξε η κορούλα σου είναι πανέμορφη. Συγχαρητήρια στη μικρή σου!!! Περιμένω να δω και τους πίνακες σου, να ανταλλάξουμε ιδέες..
    Καλό Πάσχα σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μήλο κάτω από τη μηλιά...=)
    Όμορφη λαμπάδα, μπράβο στην κορούλα σου!=D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλα! υπεροχες οι κατασκευες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή